کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317851 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 82 فایرفاکس اندرویدی منتشر شد

به گزارش سافت گذر، این بار کمی بیشتر طول کشید تا نسخه 82 فایرفاکس اندرویدی منتشر شود اما بالأخره این اتفاق افتاد. شما حالا می توانید این مرورگر را از پلی استور دانلود کنید ولی گوشی هایی که تا کنون آن را نصب کرده اند، به صورت خودکار آن را دریافت خواهند کرد.

فایرفاکس موزیلا موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس 82 معرف چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از دو افزونه، امکانات مربوط به حریم شخصی و . . . است.

یکی از تغییرات اساسی مربوط به حریم شخصی در فایرفاکس 82 آن است که از ویژگی ضد ردیابی هدایت کننده پشتیبانی می کند. ورژن دسکتاپی فایرفاکس از نسخه 79 به این قابلیت مجهز بوده است. کاری که این ویژگی انجام می دهد آن است که اجازه نخواهد داد سایت ها دامنه های ردیاب را اضافه کنند تا مرورگر مطمئن شود کوکی ها در جایی غیر از گوشی ذخیره نخواهند شد. باز کردن لینکی در یک سایت که به سایت دیگر لینک داده و از سایت سومی هم عبور و داده های را ذخیره می کند، معمولاً توسط هر کسی پی برده نمی شود اما این ویژگی تازه از آن کار جلوگیری خواهد کرد.

فایرفاکس اندرویدی هر 24 ساعت و به صورت پیش فرض، کوکی ها و اطلاعات به دست آمده از سایت های مختلف را پاک می کند. حذف این داده ها کمک خواهد کرد که ردیاب های اینترنتی نتوانند پروفایلی از نحوه فعالیت سایبری کاربران بسازند. تنها استثنای موجود این است که اگر شخصی در یک ماه اخیر و به صورت دستی از سایتی بازدید کرده، محتوای آن توسط ضد ردیاب پاک نخواهد شد.

فایرفاکس 82 همچنین، حالا از دو افزونه دیگر پشتیبانی می کند که یکی Google Search Filter و دیگری Video Background Play Fix است. این مرورگر در مجموع قابلیت اجرای 11 افزونه را دارد اما گفته شده که با فایرفاکس 83 امکان اضافه شدن 7 افزونه دیگر فراهم خواهد گردید.

Google Search Filter مطمئن خواهد شد که محتوای نمایش داده شده در موتور جستجوی گوگل، در فایرفاکس نیز نمایش داده می شود. Video Background Play Fix نیز با تغییر برخی پارامترها نحوه اجرای ویدیوها در سایت ها را مدیریت می کند.

سومین تغییر اساسی فایرفاکس 82، نمایش تب های اخیراً بسته شده در تاریخچه جستجو می باشد. کاربران این مرورگر می توانند تا 5 ثانیه پس از بستن یک تب آن را دوباره باز کنند اما افرادی که فکر می کنند این مدت زمان کم است، می توانند از آدرس Menu> History گزینه recently closed tabs را بزنند تا 10 تب اخیراً بسته شده را در نسخه موبایلی فایرفاکس ببینند.

سایر ویژگی های معرفی شده و جزئی فایرفاکس 82 اندرویدی عبارتند از:

 

•    بهبود ویژگی باز کردن لینک ها از اپلیکیشن های متفرقه
•    هایلایت شدن لینک های اضافه شده به بخش Top
•    نمایش فولدرهای مخصوص بوکمارک ها در ابتدای نوار بوکمارک
•    هایلایت شدن تب های همگام سازی شده هنگام تایپ کردن در نوار جستجو
•    برطرف شدن مشکلی که سبب می شد در اندروید 11 هنگام بررسی برنامه های در حال اجرا، دو پنجره فایرفاکس نمایش داده شود
•    نمایش دوباره موتورهای جستجو سفارشی سازی شده

 

 
منبع: ghacks.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47963 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/12 تعداد مشاهده: 2504
سافت گذر